Doprava a vrácení

Informace k dopravě

Jak si mohu objednat?

Jakmile najdete zboží, které si chcete objednat, jednoduše si vyberte barvu a velikost a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Pokud jste již registrovaným zákazníkem, můžete dokončit proces platby a odeslání. Pokud ještě nejste registrovaným zákazníkem, musíte si nejprve vytvořit profil a chránit jej osobním heslem, případně se můžete přihlásit bez osobního hesla jako host. V takovém případě obdržíte e-mailem automaticky vygenerované heslo, které můžete použít k přihlášení. V případě vrácení zboží z objednávky je dokonce nutné se přihlásit tímto heslem. 

V nákupním košíku najdete přehled všech položek, které jsou aktuálně označeny pro vaši objednávku a také celkovou částku za nákup. Pokud je vše v pořádku, můžete přejít k pokladně a vybrat způsob dopravy a platby. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení objednávky s číslem objednávky. Pokud jste zvolili způsob platby „platba předem“, v potvrzení objednávky naleznete také údaje pro platbu převodem a číslo účtu, na který je třeba převést částku za nákup. 

Jakmile vaše objednané zboží opustí náš sklad, pošleme vám potvrzení o odeslání e-mailem. V tomto e-mailu najdete také sledovací číslo, se kterým můžete sledovat stav zásilky přes DHL. Aktuální stav vaší objednávky můžete kdykoli zobrazit ve svém zákaznickém účtu. 

Jako speciální službu nabízíme také telefonický příjem objednávek. Upozorňujeme, že v případě telefonické objednávky je možná pouze platba předem nebo dodání do prodejny. Pokud chcete objednat zboží telefonicky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na čísle 272 089 724 a uveďte svou e-mailovou adresu.

 

Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?

Pokud chcete změnit nebo zrušit svou objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na kontakt@kik.cz.

Mohu si nechat doručit objednávku z e-shopu do prodejny?

S naší službou Click & Collect si můžete nechat poslat objednávku do vaší oblíbené prodejny za dopravné pouze 49,00 Kč s minimální hodnotou objednávky 599,00 Kč. 

Jaká je minimální hodnota objednávky?

Pouze pro naši službu Click & Collect je minimální hodnota objednávky 599,00 Kč.

 

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Abychom vám zaručili co nejhladší proces doručení zásilky, spolupracujeme s DHL jako naším poskytovatelem přepravních služeb. Doba dodání zásilky je cca 2 - 5 pracovních dnů od předání dopravci DHL.

Jaké jsou náklady za přepravu?

K vaší objednávce budou účtovány standardní náklady na dopravu ve výši 119,00 Kč, pokud si objednáte doručení až domů. Při doručování na prodejnu KiK vám bude účtováno dopravné 49,00 Kč.

Mohu si nechat objednávku doručit i do zahraničí?

Doručení mimo Českou republiku není možné.  Objednávky od zákazníků, kteří nemají adresu pobytu v České republice, lze doručit pouze prostřednictvím naší služby Click & Collect do některé z prodejen KiK v České republice. Ceny nezahrnují žádná cla, celní poplatky, dovozní daně z prodeje a/nebo jiné poplatky a náklady. Za správné celní odbavení produktů a výsledné náklady nese výhradní odpovědnost zákazník.

Vrácení objednávky

Obdržel jsem poškozené /nesprávné/ neúplné zboží. Co mohu dělat?

I přes naše preventivní opatření se může stát, že zboží dorazí poškozené, není kompletní nebo dokonce obdržíte nesprávné zboží. V takovém případě kontaktujte e-mailem náš zákaznický servis na kontakt@kik.cz.

Mohu vyměnit objednané zboží?

Přímá výměna zboží bohužel není možná. V případě výměny můžete zboží vrátit na vámi vybranou prodejnu KiK spolu s vratkovým formulářem z e-shopu, který byl přiložen k vaší zásilce. Požadované položky si pak můžete snadno znovu objednat.

Jak mohu vrátit objednané zboží?

Máte následující možnosti, jak vrátit zboží, které již nechcete: 

  • osobním předáním na vybranou prodejnu KiK, kterou si zvolíte

Součástí vaší doručené zásilky je formulář pro vrácení zboží z e-shopu. S tímto formulářem snadno vrátíte zboží, které již nechcete, na kterékoli prodejně KiK.

  • Vrácení přes DHL

Chcete-li vrátit zboží přes dopravce DHL, postupujte následovně:
 

Na www.kik.cz kliknete na tlačítko „Můj profil“ vpravo (i v případě objednání bez registrace jako host). Nyní uprostřed stránky dole najdete tlačítko „Vaše objednávky/dokumenty k vráceným zásilkám“.

Do pole „Číslo objednávky“ zadejte číslo vaší objednávky xxxxxx.

Do pole „E-mailová adresa“ zadejte svou používanou e-mailovou adresu xxxxxx

a klikněte na tlačítko „Pokračovat“. 
 

Ke své objednávce se dostanete pomocí tlačítka „Vytvořit vrácenou zásilku“.


Kliknutím do levého pole (vlevo vedle fotky zboží) vyberete položky, které chcete vrátit. Ve střední části vyberete množství a v pravé části uvedete důvod vrácení.
 
Nyní klikněte na „Vytvořit vratku“.
Nyní máte na výběr následující možnosti:


" Vytvořit štítek pro vrácení zásilky "

Vratka je PDF soubor obsahující 2 strany. První strana je vratka, kterou vložíte do balíku se zbožím. Na druhé stránce je návratový štítek DHL. Tento štítek vystřihněte a nalepte jej na vnější stranu zásilky.

  • „Vratka DHL s QR kódem“

Po úspěšném vytvoření dokumentů pro vrácení jsou tyto k dispozici ke stažení (...uložit jako). Na vytvořeném štítku DHL nyní najdete QR kód. Předložte tento QR kód dopravci DHL (kurýr, box, depo). O vše ostatní se pak DHL postará za vás.

Zasílejte nám své zboží zpět výhradně prostřednictvím DHL.

Důležité! Uschovejte si prosím potvrzení o předání zásilky dopravci DHL, dokud vám nepřijde e-mailem dobropis k vratce.

 

Zakoupil jsem zboží v e-shopu a rád bych ho vrátil v prodejně. Jak to funguje?

Máte následující možnosti vrácení nevyhovujícího zboží: 

  • osobním předáním v prodejně KiK, kterou si sami zvolíte

Součástí doručené zásilky je formulář pro vrácení zboží z e-shopu.

S tímto formulářem snadno vrátíte zboží, které již nechcete, v kterékoli prodejně KiK.

Jak mi budou vráceny peníze, pokud jsem zboží vrátil v prodejně?

• Pokud jste platili přes Paypal, částka bude vrácena přes poskytovatele zpět stejným způsobem jako byla provedena platba
• Po vrácení zboží obdržíte dobropis na zadanou e-mailovou adresu. Stav vrácení částky uvidíte také v sekci „Můj profil“.

Jak mi budou vráceny peníze, pokud jsem zboží vrátil prostřednictvím dopravce?

Pokud zboží vrátíte prostřednictvím dopravce DHL (pro vás zdarma), obdržíte po zpracování vrácené zásilky dobropis na vaši e-mailovou adresu. Odpovídající částka dobropisu vám bude vrácena prostřednictvím platební metody, kterou jste zvolili při objednání:

Pokud zaplatíte předem převodem na účet, vrácená částka bude převedena zpět na váš aktuální účet.

Při použití způsoby platby Paypal bude částka připsána na váš účet Paypal.

Stav svého dobropisu si můžete kdykoli prohlédnout také v sekci "Můj profil".

Máte nějaké dotazy týkající se vrácení peněz? Pak se obraťte na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže s všemi otázkami.

Mohu vrátit více objednávek současně?

Pokud chcete vrátit zboží z více objednávek, není to samozřejmě žádný problém.

Ujistěte se však, že do zásilky přiložíte příslušný štítek a formulář pro vrácení každé objednávky. Pokud tedy vracíte zboží např. ze tří objednávek, musí být v zásilce také tři formuláře pro vrácení.

Kolik stojí zpáteční doprava při vrácení zboží?

V případě vrácení zboží si můžete zdarma stáhnout náš doklad o vrácení DHL na www.kik.cz. To znamená, že vrácení přes DHL je pro vás zdarma. Je bezpodmínečně nutné, abyste vytištěnou vratku vložili do balíčku a nalepili na něj štítek DHL na dobře viditelné místo.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží využít jiného dopravce, KiK nehradí vzniklé přepravní náklady.

Zboží můžete také vrátit na vámi vybranou prodejnu spolu s vratkou (formulářem pro vrácení), což je pro vás samozřejmě zdarma.

Jak dlouho mohu vracet online objednávky?

Online objednávky můžete vrátit do 30 dnů.

Časté dotazy

Přihlášení k newsletteru

Přihlas se a budeš dostávat speciální nabídky, slevové akce a osobní trendy až domů.

BEZPLATNÁ REGISTRACE